Dijous 9 de desembre del 2021, la Càtedra de Transformació del Model Econòmic de la Universitat d’Alacant (UA) ha programat, dins de l’activitat ‘Els diàlegs de la Xarxa’, una sessió de debat titulada La rellevància del desenvolupament de la xarxa de l’alta velocitat i la integració del territori valencià. La idea és posar en relleu les diferents opinions i perspectives sobre la conveniència de l’extensió de la xarxa de transport de persones d’alta velocitat, bàsicament entre les capitals principals de les províncies valencianes i els centres d’activitat productiva.

Per al debat, s’ha sol·licitat la participació d’experts de tres grups: l’Administració pública, representada per Josep Vicent Boira, com a Comissionat del Govern per al desenvolupament del corredor mediterrani; la Universitat i grups de recerca especialitzats en la xarxa ferroviària, comptant amb la participació dels catedràtics Josep Miralles-García, de la Universitat Politècnica de València; Javier Vidal, de la Universitat d’Alacant, i Germá Bel, de la Universitat de Barcelona. El tercer grup és el sector privat i estarà representat per l’enginyer i urbanista Cristóbal Ruíz, de l’empresa TM. Moderarà la sessió el professor Armando Ortuño, de la UA.

Vegeu ací més informació. Com és habitual, la inscripció a l’esdeveniment serà gratuïta, encara que obligatòria, i es farà a través d’aquest enllaç.