Des de la Càtedra de Transformació del Model Econòmic ens complau anunciar la propera conferència que tindrà lloc el dia 30 d’abril del 2024 a la Sala de Juntes de la FCJE de la Universitat Jaume I a les 11.30h amb entrada lliure.

Títol: From Segration to Wholism: Embracing Land, Spirit, and Sustainability in Research

Conferenciant: Dra. Jody L. Rebek, Professora d’Administració d’Empreses a la Universitat d’Algoma, Sault. Ste. Marie, ON, Canadà.

Com a consultora en lideratge i gestió, Jody-Lynn lidera els esforços de transformació que renoven el focus, el creixement positiu i els plans d’acció orientats als resultats per a individus i organitzacions, com ara el Natural Resources Canada, el Ministeri de Recursos Naturals i el Canadian Bank Note. Amb un doctorat en Estudis Educatius en Lideratge i Política (Universitat de Lakehead), Jody continua realitzant investigació en desenvolupament de lideratge.

Així, el seminari presentat per la Dra. Rebek, explorarà un canvi transformador des de les perspectives tradicionals segregades i el pensament capitalista cap a un enfocament holístic que connecta profundament l’emprenedoria amb la terra, la consciència de si mateix i la sostenibilitat. Aquesta recerca d’Acció Basada en la Comunitat integra principis de mindfulness per incloure i escoltar les veus diverses, sovint marginades, desafiant les limitacions del pensament segregat. La presentació aprofundirà en els conceptes canadencs indis (Anishnabie) i zen de la terra i el jo, les pràctiques personals i ambientals de restauració, i el paper crític de la consciència de si mateix en el lideratge per a conformar resultats reeixits.

A més, es discutiran els reptes i les pràctiques de vida sostenible a través de diversos projectes d’investigació acció com el pilot de terrats verds, la biblioteca de llavors ODS i les iniciatives de reverdiment del campus, la recerca d’aigua dolça i la recerca de desenvolupament de líders. La integració de la saviesa cultural i el pensament sistèmic relacional proporcionarà també una visió per equilibrar diferents sistemes de coneixement. Reimaginant la recerca a través d’una òptica interconnectada, aquesta presentació pretén explorar el benestar holístic i la sostenibilitat, obrint els investigadors a adoptar un enfocament centrat en la comunitat i mindfulness en el seu treball i la seva vida quotidiana, per a tenir un impacte poderós en el canvi sostenible.