La Càtedra de Transformació del Model Econòmic de la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx aporta la seua experiència en la investigació en innovació social i inclusiva, dins de la Xarxa de Càtedres de Transformació del Model Econòmic, que impulsa la Conselleria d’Hisenda i Model Econòmic, en la qual col·labora amb la resta de les cinc universitats públiques de la Comunitat Valenciana.

Jose Antonio Belso, director de la Càtedra, ha explicat que “en el cas de la UMH estem enfocats en l’ocupació sostenible i l’economia social, mitjançant la promoció de les actuacions d’innovació i responsabilitat social en l’economia valenciana. Això ha de redundar en aportacions en altres línies estratègiques en matèria d’igualtat d’inclusió o d’equilibri ambiental i territorial”.

Belso ha afegit que l’aposta de la Càtedra presenta un marcat caràcter transversal, aportant un impuls addicional a la modernització de l’estructura productiva a través de la innovació social i inclusiva. Concretament en aspectes tecnològics, relació de l’activitat de les empreses amb el entorn ambiental i l’impacte del mateix en determinats col·lectius”.

El màxim responsable de la Càtedra ha convidat a empreses, agents socials i institucions al proyecto. “Des de la Càtedra estem oberts a col·laborar de manera entusiasta con cualquier iniciativa relacionada con los objetivos finales de la misma y que ayude a la sostenibilidad del tejido productivo valenciano«, ha concluído.

For privacy reasons YouTube needs your permission to be loaded.
I Accept