Ja es poden formalitzar les inscripcions per al curs Repensar el futur. Claus per un model econòmic inclusiu, interconnectat i sostenible que organitza la Càtedra de Transformació del Model Econòmic de la Universitat Jaume I i que es desenvoluparà els dies 24 i 25 de juny dins l’oferta de la Universitat d’Estiu 2021 de l’UJI.

L’objectiu del curs és el de determinar les tendències dins el creixement econòmic i com afectaran les polítiques aplicades a la societat. Segons els organitzadors es preveu “un model econòmic més innovador, inclusiu i sostenible“.  Altra de les finalitats del curs consisteix en aplicar diferents solucions integradores davant aquestes característiques.

Des de la Càtedra recorden “l’ampli sentit de la paraula ‘innovació’, que inclou l’eclosió de les noves tecnologies de la comunicació, el tractament de les dades o d’altres transformacions als models productius i de consum”. Mentres, la inclusió apunta cap a un nou model redistributiu el més universal possible, atenent de manera especial a col·lectius i persones en risc d’exclusió i amb un sector públic més arrelat localment.

En tercer lloc, la sostenibilitat deu ser cabdal per qualsevol iniciativa econòmica i social. Els camps de treball són diversos, com ara energies renovables, estratègies verdes, innovacions verdes (procés, producte)…etc. Però també pel que fa als nous models d’economia circular, sostenibilitat i eficiència econòmica.

Existeixen dues modalitats d’inscripció per al curs “Repensar el futur”, on-line i presencial, i ambdues tenen com a data de termini màxima el proper 21 de juny a les 23:59 hores.

Hi podeu elegir la vostra manera d’incripció i trobar més informació clicant aquest enllaç.