El pròxim divendres 18 de novembre, la Càtedra de Transformació del Model Econòmic: Economia Circular de la Universitat de València ha organitzat una jornada amb el títol Digitalització i sostenibilitat de les Infraestructures Hídriques: reptes i oportunitats, que tindrà lloc a València, a ADEIT (plaça Virgen de la Paz, 3) el pròxim divendres 18 de novembre.

A les 9 h obrirà la trobada Maria José Mira, secretària autonòmica de Model Econòmic i Finançament de la Conselleria d’Hisenda, juntament amb el director de la Càtedra, Francesc Hernández. A continuació, Adolfo Torres, coordinador de Fons de Recuperació i Resiliència a la Direcció general de l’Aigua del Ministeri per a la Transició Ecològica, parlarà sobre La digitalització de l’aigua en el Pla de recuperació, transformació i resiliència.

Posteriorment intervindran Juan Ángel Conca, gerent d’EPSAR; Javier Macián, director d’Operacions de Global Omnium; José Claramonte, director general de Facsa i Francisco Bartual, director territorial d’Hidraqua, que aportaran perspectives empresarials sobre el tema en qüestió. Després d’una pausa-cafè, Elisa Valía, regidora del Cicle Integral de l’Aigua de l’Ajuntament de València; un representant de la Diputació de València i un altre de la Federació Valenciana de Municipis i Províncies (FVMP) en parlaran des del punt de vista municipal. A continuació, el director de la Càtedra, Francesc Hernández, moderarà una taula rodona amb tots els ponents esmentats. Finalment, la vicerectora d’Innovació i Transferència de la Universitat de València, Rosa Donat, tancarà la jornada.

Més informació i inscripcions gratuïtes