El Grup d’Economia de l’Aigua de la Universitat de València, vinculat a la Càtedra de Transformació del Model Econòmic de la UV, ha organitzat un Curs d’Expert Universitari en Projectes d’Economia Circular en el Sector de l’Aigua. Amb l’objectiu de ampliar els coneixements sobre Economia Circular (EC) i aigua, el títol s’adreça a tots els graduats, llicenciats o enginyers interessats en l’àmbit de l’EC, i igualment seran acceptats els estudiants als quals els reste menys d’un 10% per finalitzar la seua titulació, amb la condició que el títol siga obtingut dins del mateix any acadèmic. També hi podran accedir aquells tècnics o professionals que busquen noves oportunitats, una major especialització o donar un salt en la seua carrera cap a un sector amb gran demanda laboral.

El curs començarà el pròxim mes de febrer i finalitzarà al mes de maig de 2021.

El termini per a la inscripció està obert (més informació).