Les estadístiques revelen que només el 30% de les pimes superen el primer relleu generacional i un escàs 10% el segon. El projecte europeu Interreg Success Road afrontarà aquest repte ajudant a les empreses manufactureres dels sectors del textil i del calcer a preparar-se i gestionar les seues successios tant en el context familiar com en el de venda o traspàs a tercers. El projecte obtindrà informació de l’estudi in situ d’empreses i administracions gregues, polaques, lituanes i espanyoles (Comunitat Valenciana) per a emular bones pràctiques i el·laborar plans d’acció per a cada regió participant, que permeten ajustar l’assignació de fons FEDER i altres públics per a la posada en marxa de polítiques de suport a l’esmentat procés de relleu, successió o traspàs.

El tercer workshop del projecte (vegeu el programa) tindrà lloc en línia, amb formato webinar, el pròxim dimecres 21 d’octubre (accedir ací vía Zoom, amb el ID 882 6669 7440 i el codi d’accés 654988, o a través de l’enllaç del programa), i comptarà entre altres amb la participació del director de la Càtedra de Transformació del Model Econòmic de la Universitat Miguel Hernández d’Elx, José Antonio Belso. A partir de les 12.10 h, tindrà lloc una taula rodona sota el títol Què poden fer els agents socials per a superar els reptes de la successió familiar?. Belso compartirà el debat amb Paco Ferrando, cap d’Unitat al Servei de Programes Europeus de l’Institut Valencià de Competitivitat Empresarial (IVACE); Joaquín Marco, responsable de marketing i internacionalització de l’Associació Valenciana de Empresaris del Calcer (Avecal) y Raül Roselló, de la Unió General de Treballadors (UGT-PV).

Accés al webinar: aquí
ID de la reunió: 882 6669 7440