El pròxim 6 d’abril  es celebrarà al Paranimf de la Universitat Jaume I la VI Jornada de VIGILANCER, amb el lema enguany de “Rutes Circulars“. Una cita, organitzada amb la coordinació de l’Institut de Tecnologia Ceràmica (ITC) i la Diputació de Castelló, on s’abordarà l’economia circular d’una manera pluridiscplinar.

L’objectiu d’aquesta jornada és que el sector ceràmic conega de primera mà com s’aborden diferents models d’economia circular, amb diferents punts de vista i en diferents sectors productius.

VIGILANCER es la plataforma d’intel·ligència competitiva per al sector ceràmic que s’encarrega de la detecció anàlisi e interpretació dels insights ceràmics amb valor estratègic per a la indústria taulellera.

Pots ampliar la informació i inscriure’t clicant al següent enllaç.