For privacy reasons YouTube needs your permission to be loaded.
I Accept

Vídeo del resum de la segona part de l’acte en línia de cloenda de les activitats de la Xarxa de Càtedres de Model Econòmic de la Comunitat Valenciana, amb les intervenciones dels experts Rafael Doménech i Francisco Mas, sobre sostenibilitat ambiental i econòmica de l’actual model. Domenech, catedràtic a la Universitat de València, és també cap d’anàlisi econòmica de BBVA Research, doctor en Economia per la UV i exdirector general de l’Oficina Econòmica del President de Govern, a més de director de l’Institut d’Economia Internacional. Francisco Mas és secretari tècnic del Consell Valencià d’Innovació, catedràtic a la Universitat Politècnica de València i membre de l’equip que va dissenyar la creació de l’IMPIVA, actual IVACE, i la constitució dels instituts tecnològics de la Comunitat. L’acte va tenir lloc el 3 de novembre.