Les jornades formatives «Conoce UMH», coorganitzades per la Càtedra de Transformació del Model Econòmic de la Universitat Miguel Hernández y el Parque Científico de la UMH; inicien la seua última setmana. Així, estan previstos dos nous webinars que es desenvoluparan demà dimarts 23 de març i la sessió final, dimecres 24.

La primera d’aquestes sessions, dirigides en exclusiva a personal investigador, docent i doctorands de la UMH, portarà el títol Què busquen els inversors? Aquest webinar, que començarà a les 16: 30h de la vesprada, anirà a càrrec de Pedro Muñoz, managing partner en Easo Ventures SCR i de Cruz Mendigutia, responsable de recerca i valoració de tecnologies per a la seua transferència tecnològica i inversió de l’empresa Beable Capital . L’objectiu principal de la sessió, com indica el seu nom, és el d’esbrinar què mou, què analitzen i com pensen els inversors. A més es posarà èmfasi en la importància de l’equip, el mercat i quins són els principals errors que es cometen a l’hora de comptar amb un inversor per als nostres projectes. L’endemà, i tancant aquesta segona edició de «Conoce UMH», serà el torn de l’webinar La societat necessita transferència amb valor social. En aquesta ocasió seran María José Quiles, cofundadora del CENTRE CREA i Raúl Tabarés, investigador en TECNALIA els qui dirigiran la sessió. Aquesta última jornada té com a finalitat impulsar i motivar els investigadors a col·laborar amb l’àmbit de la transferència social. Entre els exemples d’innovació social que s’analitzaran, tenim el del Centre CREA dins de la pròpia Universitat Miguel Hernández.

El dimecres 24 de març, a partir de les 16: 30h serà, per tant, el moment de la cloenda de «Conoce UMH», que de manera oficial realitzarà María José López, vicerectora de Transferència i Intercanvi de Coneixement de UMH i membre també de la Càtedra de Transformació de l’Model Econòmic, juntament amb Tonia Salinas, directora-gerent de Parc Científic de la UMH. Les jornades «Conoce UMH» han comptat, a més, amb el suport de la Conselleria d’Hisenda i de Model Econòmic de la Generalitat Valenciana.