La Càtedra de Transformació de l’Model Econòmic de la Universitat Miguel Hernández d’Elx afronta l’inici de el nou curs acadèmic amb la perspectiva d’activar els projectes programats per als propers mesos en els diferents àmbits d’actuació, conjuntament amb la Conselleria d’Hisenda i Model Econòmic, de la difusió a l’elaboració d’informes i documents, passant per la recerca.

Respecte a la realització d’informes, entre els programats per la Càtedra es troba un document sobre la innovació social en diferents sectors de la Comunitat Valenciana, així com un informe recopilatori per a la divulgació de les activitats de la Càtedra, a més d’un altre document sobre un treball de recerca conjunt amb la Càtedra de la Universitat Jaume I.

Imatge: Foto de Llibre creat per education_free – www.freepik.es)