La Comissió Mixta de Seguiment de la Càtedra de Transformació del Model Econòmic de la Universitat Jaume I, reunida ahir dilluns 25 de juliol, va aprovar el pla d’actuació de la Càtedra per als pròxims mesos.Entre altres activitats, es va posar l’accent en la importància de la col·laboració entre las 5 càtedres de les universitats públiques valencianes, que es plasma en activitats compartides durant l’any.

Un bon exemple será a finals de setembre, l’organització conjunta amb la Càtedra de la Universitat Miguel Hernández d’Elx d’una sessió de presentació de treballs de recerca al Workshop ‘Econval 2022’ de la Fundació Nexe.

A través de videoconferència, a la reunió van participar, per part de la Conselleria d’Hisenda i Model Econòmic, Julio Andrade, subdirector general de Model Econòmic; Miguel Ángel Vivas, cap del Servei d’Anàlisi i Seguiment i Inés Mondéjar, técnica de la Subdirecció de Model Econòmic. Per part de l’UJI, van intervindre David Cabedo, vicerector d’Innovació, Transferència i Divulgació Científica; Xavier Molina, director de la Càtedra; Víctor del Corte, professor i membre de l’equip de la Càtedra, i Clara Franch, del Programa de Patrocini i Mecenatge.

Impulsada per la Universitat Jaume I i la Conselleria d’Hisenda i Model Econòmic de la Generalitat Valenciana, la Càtedra te com a objectiu el foment del coneixement i difusió de temàtiques relacionades amb la transformació de l’actual model econòmic de la Comunitat Valenciana cap a un de més competitiu, basat en la innovació, el coneixement, l’obertura a l’exterior i sostenible des d’un punt de vista mediambiental, productiu i social.