Xavier Molina, director de la Càtedra de Transformació del Model Econòmic de la Universitat Jaume I, participarà dins d’un seminari, en format webinar, organitzat des de la Universitat d’Alacant (UA) al voltant de casos d’èxit empresarial. Aquesta cita, en la que també col·labora la Conselleria d’Hisenda i Model Econòmic, està coordinada des de la Càtedra de Transformació del Model Econòmic de la UA.

Molina, també director de la Xarxa de Càtedres de Tranformació del Model Econòmic Valencià. intervindrà en la presentació d’un video sobre casos d’èxit empresarial a la Comunitat Valenciana i que està dedicat a TM Grupo Inmobiliario.

Dins d’aquest seminari web també està previst que prenguen la paraula: Paloma Taltavull, directora de la Càtedra de Transformació del Model Econòmic de la UA; Ángeles Serna, presidenta del TM Grupo Inmobiliario; Cristóbal Ruíz, director d’urbanisme de TM Grupo Inmobiliario; Maria Dolores Furió, directora general de Model Econòmic de la Generalitat i Esther Algarra, secretaria general de la UA.

TM Grupo Inmobiliario és una empresa alacantina d’orige familiar amb una trajectòria de més de 50 anys i especialitzada en la construcció de segones residències, hotels, lloguer vacacional o explotacions agrícoles a l’arc mediterrani espanyol i amb presència també al carib mexicà.