La Càtedra de Transformació del Model Econòmic de la Universitat Jaume I de Castelló (UJI) participarà a la fira científica, tecnològica i d’innovació Destaca en Ruta, iniciativa que naix de la Fira Destaca, i que portarà aquesta cita del sector ceràmic a la localitat de l’Alcora del 18 al 20 d’octubre. Una cita que tindrà lloc a l’Escola Superior de Ceràmica de l’Alcora (ESCAL) i que compta amb el suport de la Càtedra en Innovació Ceràmica ‘Ciutat de Vila-real’.

Serà Luís Martínez Cháfer, professor de l’UJI i membre de la Càtedra, qui estarà present a la sessió “Clústeres, seguimiento y experiencias“, el dia 19 d’octubre des de les 15:30 h, dins del Fòrum del Pensament de l’Associació Espanyola de Tècnics Ceràmics (ATC). Acompanyant Martínez també intervindrà Juan Antonio Bertolín, director de l’Espaitec de l’UJI.

Entre els actes programats al llarg de les tres jornades hi trobem, a més de diferents meses i sessions amb experts, una visita guiada a la Reial Fàbrica de l’Alcora i un homenatge pòstum al professor Fernando Latre, qui va faltar fa unes setmanes.

La sessió inaugural del dia 18 d’octubre, a les 9 h del matí, comptarà amb la presència del President de la Generalitat, Carlos Mazón; l’Alcalde de l’Alcora, Samuel Falomir ; la rectora de l’UJI, Eva Alcón i el director de la Fira Destaca, Juan B. Carda.