La Comissió Mixta de Seguiment de la Càtedra de Transformació del Model Econòmic de la Universitat Jaume I, reunida el dimarts 1 de juny, ha aprovat el pla d’actuació de la Càtedra per als pròxims mesos.

A través de videoconferència, a la reunió van participar, per part de la Conselleria d’Hisenda i Model Econòmic, Mª Dolores Furió, nova directora general de Model Econòmic i Finançament; Julio Andrade, subdirector i Miguel Ángel Vivas. Per part de l’UJI, van intervenir Modesto Fabra, vicerector de Planificació, Coordinació i Comunicació; Xavier Molina, director de la Càtedra; Lluís Martínez, profesor i David Beltrán, del Programa de Patrocini i Mecenatge.

Impulsada per la Universitat Jaume I i la Conselleria d’Hisenda i Model Econòmic de la Generalitat Valenciana, la Càtedra te com a objectiu el foment del coneixement i difusió de temàtiques relacionades amb la transformació de l’actual model econòmic de la Comunitat Valenciana cap a un de més competitiu, basat en la innovació, el coneixement, l’obertura a l’exterior i sostenible des d’un punt de vista mediambiental, productiu i social.