El Workshop MEFIB 2023 és una trobada d’estudiants de doctorat d’arreu del món, on es presentaran comunicacions sobre la seva recerca en els camps de l’economia, comptabilitat i finances i administració d’empreses i màrqueting. L’esdeveniment comptarà amb la participació de 18 estudiants de doctorat de diferents universitats, així com amb una primera sessió dedicada a les doctorandes i doctorands de la Universitat Jaume I de Castelló.

La inauguració del Workshop està programada per al 20 d’abril a les 16:30h i comptarà amb la presència de la Rectora de la Universitat Jaume I de Castelló, Eva Alcon, i el Dr. Vicent Soler i Marco com a ponent convidat. Aquesta serà una oportunitat única per a l’intercanvi d’idees i coneixements entre els participants, així com per a promoure la recerca en els àmbits de l’economia, comptabilitat i finances i empresa i màrqueting. Els directors de la Càtedra, F. Xavier Molina Morales i Luis Martinez Cháfer, participen com a relators de treballs presentats durant les sessions.

La Càtedra de Transformació del Model Econòmic, juntament amb els altres entitats col·laboradores, està compromesa amb el foment de la recerca i la promoció del coneixement en els camps de l’economia, comptabilitat i finances i empresa i màrqueting. L’organització del Workshop MEFIB 2023 és un pas més en aquesta direcció, proporcionant una plataforma perquè els estudiants de doctorat puguin presentar i discutir les seves investigacions, promoure la col·laboració acadèmica i fomentar l’excel·lència en la recerca en aquests àmbits.

La investigació en l’àmbit de l’economia i l’empresa ha demostrat esdevenir essencial per tal de poder fer front a un món cada vegada més canviant. S’han d’aportar visions que no allunyin l’economia i l’empresa de la societat, si no que l’apropin. L’òptica més que mai, ha de ser aquella de tenir clar que la sostenibilitat econòmica, però també la mediambiental i social, son clau en el futur de tots nosaltres.

La Càtedra de Transformació del Model Econòmic de la Universitat Jaume I de Castelló, col·labora amb el MEFIB 2023 juntament amb la facultat de ciències socials i jurídiques de la UJI, els departaments d’economia, administració d’empreses i màrqueting i finances i comptabilitat, així com la escola de doctorat de la UJI, l’Institut d’Economia Internacional i l’Institut Interuniversitari de Desenvolupament Local.

Per a més informació sobre el Workshop predoctoral MEFIB 2023, podeu visitar aquestes pàgines web: