El Director de la Càtedra de Transformació del Model Econòmic de la Universitat Jaume I, Xavier Molina, va exposar a l‘Institut de Tecnologia Ceràmica (ITC) l’informe “El procés d’adquisicions de empreses al clúster ceràmic”. Un estudi que va tindre la seua presentació oficial davant el ‘Club para la Calidad Ceràmica’, dins el fòrum ‘ATC Impulsa’, i que es va celebrar a Benicàssim el passat mes d’abril.

En aquesta ocasió, Molina va compartir amb diferents membres de l’ITC les principals conclusions que se’n poden extraure de l’informe. Una de les més destacades és, segons s’apunta al document, que l’impacte negatiu de la crisi del 2008 va ser major que els processos de concentració del clúster que s’han produït darrerament al sector ceràmic castellonenc.