La Càtedra de Transformació del Model Econòmic de la Universitat Jaume I (UJI) tornarà a col·laborar en la realització del Màster propi “deLOCAL: Gestió del Polítiques per al Desenvolupament del Territori“, que organitza la Universitat de València (UV), a través del Institut Interuniversitari de Desenvolupament Local (IIDL).

La presentació, que tindrà lloc des de la Agència de Desenvolupament Local d’Alzira (Idea), es realitzarà el proper dimarts 18 de maig a partir de les 11:30h, i comptarà amb la participació de: MªDolores Real, vicerrectora d’Investigació i Transferència de la Universitat de València; Carlos F. Bielsa, vicepresident de la Diputació de València;  Diego Gómez, alcalde d’Alzira; MªDolores Pitarch, directora de l’IIDL-UV; i Ricard Calvo, director del Màster deLOCAL.

Aquest Màster de la UV s’iniciarà al mes d’octubre i abordarà diferents temes com ara: gobernança i participació; la dimensió europea del desenvolupament local; planificació estratègica del desenvolupament territorial…etc. Al llarg del curs intervindran experts i docents de diferents universitats valencianes, entre els que es troben els de la Càtedra de Transformació del Model Econòmic de la UJI.

Podreu seguir la presentació, en línia, mitjançant el següent enllaç: