Diferents membres de la Càtedra de Transformació del Model Econòmic de la Universitat Jaume I, s’han desplaçat fins a las ciutat italiana de Pàdua amb motiu del 16é Congrés Regional sobre Polítques d’Innovació.  Així, participaran de manera activa el seu director, Xavier Molina, i els professors Victor del Corte així com Luis Martínez, presentant la ponència Limits to the benefits of being green, the case of the spanish ceramic tile cluster, un document que analitza els limits d’esdevindre una industria verda, centrant-se de manera específica en el sector del taulell castellonenc.
Aquesta intervenció centrada en la situació de la indústria ceràmica tindrà lloc el proper dissabte 24 de setembre i estarà emmarcada al congrés dins l’epígraf Repensant el desenvolupament regional baix l’imperatiu de la sostenibilitat mediambiental i econòmica.

La ponència i taula rodona posterior estarà moderada per la professora de la Università degli Studi de Pàdua, Silvia Rita Sedita, autora del llibre Rethinking Clusters.

Imagen de jannoon028 en Freepik