La Càtedra de Transformació del Model Econòmic de la Universitat Jaume I (UJI) participarà a l’acte de cloenda de l’exercici 2021 on estaran representades cadascuna de les 5 càtedres de les universitats públiques valencianes que formen part de la Xarxa de Càtedres de Transformació del Model Econòmic. Una trobada virtual, en format en línia, que es durà a terme el proper 15 de desembre.

En el cas de la càtedra de la UJI serà el seu director, Xavier Molina, qui s’encarregarà de compartir els diferents balanços i consideracions relatives a l’activitat desenvolupada al llarg d’aquest any que estem a punt de finalitzar.

A l’acte està prevista la intervenció del conseller d’Hisenda i Model Econòmic, Vicent Soler, qui inaugurarà la jornada, a més de les dels diferents directors i directores de les Càtedres. Xavier Molina tancarà les intervencions. Tot seguit, s’obrirà un temps per al debat i més tard serà torn per a la cloenda oficial a càrrec de la directora general de Model Econòmic, Finançament Autonòmic i Política Finançera, Dolores Furió.

Cal recordar que la Càtedra de la UJI s’encarrega, des de la seua posada en marxa, de la coordinació de la Xarxa de Càtedres. Una iniciativa que naix de la col·laboració entre les diferents universitats i té com a principal objectiu la recerca, difusió i elaboració de documents per a l’estudi de la transformació del model econòmic.