El 29 de setembre passat, el director de la Càtedra de Transformació del Model Econòmic i també professor de la Universitat Miguel Hernández d’Elx (UMH), José Antonio Belso Martínez, va arribar al més alt graó docent de la Universitat, el de catedràtic. En concret, es tracta de la Càtedra en Economia Aplicada.

Al curriculum vitae de Belso trobem més de 60 publicacions científiques a revistes indexades i diversos capítols de llibres. A més, ha participat en 14 projectes de recerca competitius i nombrosos contractes, en la majoria d’ocasions com a investigador principal.

Belso acumula una experiència de tres sexennis en investigació y un en transferència de coneixement, la qual cosa li ha permès realitzar activitats en diferents empreses i institucions, així com publicar manuals i desenes d’articles científics, onze d’ells com a investigador principal.

La figura de catedrático és una de les més prestigioses i entre les més difícils d’assolir del món acadèmic. Tot això acredita la solvència, el treball, la dedicació i constància que, finalment, ha tingut el seu merescú colofó. Enhorabona, José Antonio!