For privacy reasons YouTube needs your permission to be loaded.
I Accept

La Càtedra de Transformació del Model Econòmic de la Universitat d’Alacant va realitzar el passat dijous 17 de febrer un seminari impartit per la doctora Isabel Giménez, directora general de la Fundació d’Estudis Borsaris i Financers, qui va repassar qüestions com les elevades rendibilitats als mercats financers de l’any 2021, malgrat el soroll de fons, i les perspectives per a un 2022 no exempt d’incògnites, amb incerteses sanitàries i econòmiques (cadena de producció, inflació, alces de tipus d’interès), amb l’optimisme apuntant al control de la pandèmia i a la recuperació econòmica. Com tots els començaments d’exercici, la configuració internacional de carteres d’inversió exigeix ​​analitzar economies desenvolupades i emergents, per tipus d’actius, incorporant-hi cada cop més les finances sostenibles i tenint en compte riscos cibernètics i geopolítics (Rússia i la Xina).

El seminari va tenir lloc de forma remota i es va poder seguir en directe a través de la plataforma Zoom.

(Més informació)