La indústria ceràmica, vital per al creixement econòmic de la provincia de Castelló, serà el focus d’atenció d’un seminari que promet desxifrar els secrets del seu passat i valorar les possibilitats de futur. L’ex-director de la Càtedra de Transformació del Model Econòmic, F. Xavier Molina Morales, ens acompanyarà cap a la comprensió més profunda d’aquest sector cabdal. El seminari, concebut amb l’objectiu d’aprofundir en la realitat de la indústria ceràmica, promet ser una oportunitat única per a tots els interessats en el seu desenvolupament i impacte.

La primera part del seminari explorarà l’evolució de la indústria ceràmica als darrers anys, principalment marcada per un procés de concentració industrial. Amb una mirada cap al futur, Molina Morales posarà un especial èmfasi en l’anàlisi de les tendències i els canvis experimentats per la indústria ceràmica al llarg del temps. Aquesta aproximació detallada i analítica permetrà als assistents entendre millor la dinàmica del sector i anticipar-se als reptes i oportunitats que poden sorgir en els propers anys.

El seminari serà el dia 12 de Març a les 11.30 a la Sala de Juntes de la Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques de l’Universitat Jaume I amb accès lliure.