For privacy reasons YouTube needs your permission to be loaded.
I Accept

El director de la Càtedra de Transformació del Model Econòmic: Economia Circular al Sector de l’Aigua de la Generalitat Valenciana i la Universitat de València, Francesc Hernández, ha format part de la campanya de concienciació contra el canvi climàtic que porta per lema ‘Actua’ i que ha desenvolupat l’Entitat Metropolitana de Serveis Hidràulics (EMSHI) de València amb motiu del dia internacional celebrat el 21 d’octubre.

L’expert ha explicat que el principal problema del canvi climàtic és l’actual model d’usar i llençar i ha dit que, tot i que és un repte, tots tenim les eines per afrontar-lo. Així mateix, el catedràtic ha manifestat que el canvi climàtic “ens fa percebre que l’aigua és un recurs limitat, molt més del que podíem esperar” i, per això, ha advocat per la reutilització de l´aigua perquè “el model d’usar i llençar genera problemes”.

Hernández també ha defensat que “la formació a les escoles és fonamental perquè a les noves generacions no s’hagen de convèncer i vinguen ja convençudes”.