El VI Workshop Economia Valenciana, que convoca la Fundació Nexe amb l’organització de la Càtedra de Transformació del Model Econòmic de la Universitat Jaume I, que es desenvoluparà el divendres 24 de setembre a l’UJI, acollirà un nou lliurament del premi Caixa Popular.

Aquest guardó es divideix i premia empreses en dues categories: Millor investigació en Economia Valenciana i
Millor investigació en Economia Valenciana jove. Els premis reconeixen la vàlua del treball que es realitza en relació als estudis o investigacions dins el marc de l’economia o el món empresarial valencià.

Està previst que aquest lliurament, que tindrà lloc al Saló d’actes de l’Edifici de l’Escola de Doctorat de l’UJI, compte amb la presència de Francisco Alós, encarregat de Relacions Institucionals de Caixa Popular.

El VI Workshop d’Economia Valenciana servirà de fòrum per debatre temes econòmics d’actualitat com ara el programa d’ajudes europees ‘Next Generation UE’, amb la participació dels àmbits empresarial, institucional i acadèmic.