La Universitat Jaume I de Castelló té previst augmentar la sostenibilitat en les instal·lacions i serveis del seu campus, així com amb la construcció de nous edificis dedicats a la investigació. D’aquesta manera, la rectora, Eva Alcón, ha anunciat la inversió de 8,1 milions d’euros en diferents actuacions dissenyades cap a un desenvolupament sostenible, com ara la finalització de l’edifici de Ciències de la Salut, la construcció d’un edifici dedicat a la transferència o el que serà el Centre d’Innovació Educativa i Tecnologies Digitals.

No cal oblidar tampoc que es destinarà una part d’aquesta inversió al nou Jardí del Temps, una nova zona verda d’uns 10.000 m2, entre la Facultat de Ciències Humanes i l’edifici d’Esports, que potenciarà la sostenibilitat al campus. L’aposta per una Universitat més verda i per un nou model energètic també està present dins aquestes noves iniciatives i reforça al mateix temps altres obres previstes com la futura instal·lació d’un parc fotovoltaic per a autoconsum, el que millorarà l‘eficiència energètica del campus.

Tens més informació a la següent noticia.