El pròxim divendres, 2 de juliol de 2021, s’organitza a la Sala de Graus de la Facultat de CCEE i EE el seminari semipresencial en el qual participen el grup de recerca MIEM de la UV i la Càtedra de Transformació de l’Model Econòmic de la Universitat d’Alacant. S’abordaran temes de rellevància econòmica des de l’enfocament de la Comunitat Valenciana, i es presentaran resultats inicials dels treballs de recerca que s’elaboren en els àmbits d’interès de la Càtedra.

El seminari se celebrarà a forma presencial, encara que també podrà ser seguit en directe atès que es retransmetrà en forma remota a través de la plataforma zoom. Es facilitarà un enllaç per a aquells inscrits que així ho indiquen.

El lloc de celebració és la sala de graus de la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials de la Universitat d’Alacant, on s’organitzarà el seminari amb els ponents i els assistents presencials. L’acte començarà a les 12 hores del dia 2 de juliol de 2021. Podeu descarregar el programa ací.

La inscripció en l’esdeveniment serà gratuïta, tot i que obligatòria, i es realitzarà a través d’aquest enllaç.