La Associació Espanyola de Tècnics Ceràmics (ATC) està organitzant al llarg de les “Jornades Pre-congressuals d’Economia Circular i Innovació en el sector ceràmic“. Una cita que es pot seguir de manera presencial i també on-line.

Aquesta trobada té com a objectiu impulsar el coneixemt d’aquest nou model econòmic, defenent una producció sostenible de bens i serveis i reduïnt el seu impacte i els residus generats. Així mateix, una altra de les finalitats és la de donar a conéixer nous materials, més sostenibles, per a la indústria ceràmica.

Entre els ponents que passaran per estes jornades trobem el catedràtic de Química Inorgànica de l’UJI Juan Bautista Carda; Teresa Ros, investigadora de l‘Institut de Tecnologia Ceràmica (ITC); Antonio Dobón del Institut Tecnològic de l’Embalatge, Transport i Logística (ITENE) o Conrado Rillo, investigador del CSIC i de l’Institut de Ciència de Materials d’Aragó.

Les jornades estan dirigides tant a professionals, tècnics com a professionals interessats en temàtiques dirigides a la innovació, la sostenibilitat i l’economia circular.