L’ actividad formativa continúa a la segona edició de CONOCE UMH,  la sèrie de jornades coorganitzades per la Càtedra de Transformació del Model Econòmic de la Universitat Miguel Hernández i el Parc Científic UMH, una iniciativa dirigida en exclusiva a personal docent, investigador i doctorand de la UMH.

Després de la primera setmana, és el torn d’un nou grup de ponències que comencen el 16 de març amb el webinar «Com rendibilitzar la teua inversió», a càrrec de Jorge Anduix, responsable de Desenvolupament de Negoci Màrqueting a l’agència INPROFIT. En aquesta sessió es donaran a conèixer els diferents passos per dissenyar un bon pla de màrqueting. Alguns dels conceptes introduïts seran: viabilitat, pressupost mínim viable o l’estratègia coneguda com Go to Market, que implica a tot el procés de creació del producte fins a la seua arribada al consumidor o destinatari final.

El segon dels webinars previstos per aquesta setmana es desenvoluparà a la vesprada del 17 març i serà dirigit per Lucía Ruiz, professora de Lean Start-up i emprenedora. Aquesta ponència, que té el títol de «Design Thinking aplicat a la investigació«, té l’objectiu de mostrar les eines més adequades per al disseny de productes i serveis orientats a l’mercat. El Design Thinking està basat en la capacitat d’aportar solucions innovadores amb la participació en grup i maximitzant la creativitat.

Dijous 18 de març, tancant els webinars que preveu aquesta segona setmana de CONEIX UMH, serà el torn per a la participació d’Alejandro González, Innovation Officer de l’empresa Simplicity Works, Gabriel Veiga, director d’Innovació de Andamur, Pedro Núñez del Castillo, responsable d’Innovació i Comitè de Futur de la companyia; i Germán González, soci de la companyia PNP Research. la jornada té el títol de «Coneix la col·laboració empresa-universitat«. Així es centrarà en la importància de la innovació i intercanvi de coneixements en aquesta relació entre el món empresarial i el de la recerca. Alguns dels conceptes que han de ser objecte de debat són: beneficis per a l’investigador, empresa o societat; plataformes per facilitar l’intercanvi de coneixement i la innovació oberta o l’aplicació pràctica de diversos casos d’èxit, com passa també en els webinars anteriors.

La setmana que serà la tercera i última d’aquesta edició de CONEIX UMH amb les sessions previstes per als dies 23 i 24 de març. CONEIX UMH compta també amb la col·laboració i el suport de la Conselleria d’Hisenda i Model Econòmic de la Generalitat Valenciana.