La propera setmana, divendres 24 de setembre, tindrà lloc a la Universitat Jaume I el VI Workshop d’Economia Valenciana. La cita, organitzada des de la Fundació Nexe amb la col·laboració de la Càtedra de Transformació del Model Econòmic de l’UJI, analitzarà el panorama econòmic valencià i els nous reptes i paradigmes, com l’aposta per la economia circular, l’agenda de digitalització o la sostenibilitat.

D’altra banda, durant la jornada, que es desenvoluparà a l’Edifici de l’Escola de Doctorat de l’UJI, es debatran assumptes de plena actualitat, com ara el programa d’ajudes europees “Next Generation UE”. A més, s’inclourà el lliurament del Premi Caixa Popular a la millor investigació en economia.

El comité científic i organitzador d’aquest VI Workshop està presidit per Xavier Molina, director de la Càtedra.