El director de la Càtedra de Transformació del Model Econòmic de la Universitat Jaume I, Xavier Molina, participarà el proper dimecres 20 d’octubre des de les 17 h en una jornada que analitzarà les polítiques industrials de la Unió Europea, sota el títol genèric de Forma part del Futur d’Europa des de la Comunitat Valenciana. (vegeu el programa).

Així, Molina intervindrà en les conferències introductòries del tema, aportant la visió des del teixit industrial de la Comunitat Valenciana, de la legislació, iniciatives i polítiques europees que afecten les empreses del nostre territori.

A més, els participants de la jornada podran fer ús de la paraula en debats ciutadans dins taules rodones, amb una posada en comú final.

Aquesta trobada, que es desenvoluparà al Saló de Graus de la Facultat de Ciències Juríques i Econòmiques de la Universitat Jaume I i es podrà seguir sota inscripció presencialment o bé en línia, comptará també amb la participació de representants de diferents administracions como el secretari autonòmic per a la Unió Europea, Joan Calabuig; el president de la Diputació de Castelló, José Martí o l’alcaldessa de Castelló, Amparo Marco.