Seminari de la Càtedra de la UA sobre cadenes de provisionament i vulnerabilitat empresarial

Carregant Esdeveniments

Dimarts 20 de desembre, la Càtedra de Transformació del Model Econòmic de la Universitat d’Alacant presentarà en un seminari a l’Aula de l’Institut d’Economia Internacional (IEI) de la Universitat de València els resultats de la seua investigació durant l’any 2022 en cadenes de subministrament globals vs regionals i els seus efectes a la Comunitat Valenciana, que aborden la problemàtica de la necessitat de fer desajustos a les cadenes d’aprovisionament global per a les empreses i sectors de la Comunitat Valenciana que comercien internacionalment.

El seminari se celebrarà en forma semipresencial i es podrà seguir en viu a l’edifici d’Instituts d’investigació de la UV (Campus Tarongers, C. Serpis, 29 de València) o de forma remota a través de Zoom. Es facilitarà un enllaç a tots aquells interessats que s’inscriguen i és requisit registrar-se gratuïtament ací per a aquells que hi assistisquen presencialment. L’acte durarà unes dues hores i mitja.