La Càtedra de Transformació del Model Econòmic de la Universitat Miguel Hernández d’Elx ha fet balanç de les activitats realitzades en aquest 2020 que està a punt de finalitzar.

L’equip d’investigadors encapçalat pel seu director, el catedràtic José Antonio Belso, i del qual també formen part les professores María José López i Mariola Sánchez ha elaborat un document com a informe-resum de l’activitat tant pròpia com la mantinguda amb les altres universitats que conformen la Xarxa de Càtedres de Transformació del Model Econòmic impulsada per la Conselleria d’Hisenda i Model Econòmic de la Generalitat Valenciana.

Un recopilatori d’un any que ha estat marcat pels efectes de la pandèmia de la Covid-19 a nivell global i que ha estat també objecte d’alguns dels estudis de la Càtedra de la UMH. Consulteu ací l’informe complet.