El director de la Càtedra de Transformació del Model Econòmic de la Universitat Jaume I, Xavier Molina, ha recordat la importància d’abordar els reptes que afecten a la sostenibilitat amb una visió global del concepte. Així, al llarg d’una entrevista a Plaza Radio, el responsable de la Càtedra ha afirmat que el principi de sostenibilitat ha de ser social, econòmic i mediambiental.

Molina ha comentat que, dins el treball que es desenvolupa a la Càtedra, es tenen en compte aquestes tres facetes. “La sostenibilitat econòmica té a vore amb la innovació, les noves tecnologies i la digitalització. La sostenibilitat social aposta per un model inclusiu que evite la concentració de poder i, finalment la sostenibilitat mediambiental, que es planteja qüestions com el model energètic o l’economia circular”, ha explicat.

Pots escoltar la entrevista sencera clicant al següent enllaç.