Només uns dies després de la constitució de la Xarxa de Càtedres de Transformació del Model Econòmic, va tenir lloc una reunió en línia, convocada per Juan Pérez Ballester, director general de Model Econòmic, Finançament i Política Financera, per a la presentació dels respectius programes d’activitats i desenvolupament de la nova xarxa.

Juntament amb Pérez, van participar a la trobada virtual Mario Mollá, subdirector de Model Econòmic, i els directors de les respectives càtedres universitàries membres de la nova xarxa: F. Xavier Molina Morales (Universitat Jaume I), Francesc Hernández (Universitat de València), Jose Manuel Bernabéu Auban (Universitat Politècnica de València), Paloma Taltavull de la Paz (Universitat d’Alacant) i José Antonio Belso (Universitat Miguel Hernández d’Elx). També varen participar el professor Lluís Martínez Cháfer (UJI) i María Jesús Carrillo Martínez, de la Unitat d’Anàlisi i Difusió del Model Econòmic de la Conselleria d’Hisenda i Model Econòmic.