La professora Cristina Boari va impartir el passat 7 d’abril una conferència organitzada per la Càtedra de Transformació del Model Econòmic de la Universitat Jaume I, dins el Màster en Direcció d’Empreses de l’UJI.

En concret, aquesta conferència tractava temes de màxima actualitat com són els espais de coworking, que han revolucionat el món de l’organització empresarial. Un nou concepte que ha permès també impulsar el teletreball i l’accés remot a les empreses, molt emprats durant la pandèmia. També es va tractar  i sobre la innovació que sempre està damunt de la taula com un dels principals reptes per a les persones emprenedores i start-ups, però també per a firmes consolidades.

Boari es professora titular d’Estratègia Empresarial a la Universitat de Bolonya, i va coordinar el programa de doctorat en Estratègia i Organització Empresarial d’aquesta universitat italiana, obtenint també beques d’investigadora per a institucions com l’OTAN o l’Escola de Negocis de la Universitat de Winconsin. Més recentment, al 2017, va ser becada com a investigadora per la Universitat Jaume I. Dins els seus interesos principals, trobem les relacions entre las xarxes interorganitzacionals, l’esperit empresarial i la innovació, amb un enfocament especial als clústers industrials, coincidint així amb un dels principals camps de treball de Càtedra, el que té a vore amb la indústria ceràmica.