La Càtedra de Transformació del Model Econòmic organitza, el proper dimarts 26 de setembre, a partir de les 11 h del matí, la conferència “Sols i solitaris: Conseqüències Econòmiques Regionals”, a càrrec de la professora Chiara Burlina. Aquesta cita tindrà lloc al seminari JC1034 del Departament de Administració d’Empreses y Marketing de l’UJI.
Burlina, professora assistent al Departament d’Economia i Gestió de la Universitat de Pàdua, analitzarà el fenòmen que suposen les persones que viuen a soles, amb una xarxa de relacions socials habituals, i les diferències amb les que viuen en soledat i el seu impacte econòmic per a l’economia regional. Una situació que es va aguditzar des de la pandèmia de COVID.
La investigadora italiana també  forma part del Gran Sasso Science Institute i va col·laborar amb la Universitat Catòlica de Milà al seu postdoctorat. Dins els seus interessos d’investigació hi trobem: la intersecció de la Microeconomia Aplicada, l’Economía Regional, la Geografia Econòmica i les insitucions.
A més, les seues investigacions analitzen diferents aspectes econòmics que impacten al desenvolupament de les regions, utilitzant un enfocament qualitatiu.

Imagen de vecstock en Freepik