Workshop sobre els processos de despoblació i transformacions demogràfiques, els avenços tecnològics i el camí cap a la sostenibilitat a les regions europees.

Carregant Esdeveniments

Reunió acadèmica per a investigadors en geografia econòmica i demografia, que es celebrarà a la Universitat Jaume I (Castelló de la Plana, Espanya), els dies 19 i 20 de setembre de 2024. En una època marcada per grans canvis demogràfics i avanços tecnològics ràpids, aquesta convocatòria busca contribucions que explorin la intersecció entre la disminució de la població, l’economia de l’automatització i la recerca de la sostenibilitat, amb un focus particular en Europa. Convidem a presentar articles que abordin com els canvis demogràfics, especialment la despoblació en determinades regions, afecten les decisions econòmiques i polítiques. Podeu trobar més informació a https://sites.google.com/uji.es/wsdemog/home.

Es comptarà amb la conferència plenaria de: Professor Geoffrey J. D. Hewings (University of Illinois)