16é Congrés Regional sobre Polítques d’Innovació a Pàdua (Italia)

Carregant Esdeveniments
La Càtedra de Transformació del Model Econòmic de la Universitat Jaume I, participarà a Pàdua (Itàlia) al 16é Congrés Regional sobre Polítiques d’Innovació. Professors de la Càtedra desenvoluparan la ponència Limits to the benefits of being green, the case of the spanish ceramic tile cluster, un document que analitza els limits d’esdevindre una industria verda, centrant-se de manera específica en el sector del taulell castellonenc.
Aquesta intervenció centrada en la situació de la indústria ceràmica tindrà lloc el proper dissabte 24 de setembre i estarà emmarcada al congrés dins l’epígraf Repensant el desenvolupament regional baix l’imperatiu de la sostenibilitat mediambiental i econòmica.

La ponència i taula rodona posterior estarà moderada per la professora de la Università degli Studi de Pàdua, Silvia Rita Sedita, autora del llibre Rethinking Clusters.

Go to Top