Joan Antoni Melé, president de la Fundación Dinero y Conciencia, serà el protagonista de la xerrada que tindrà lloc el pròxim dimecres 22 de juny a l’Edifici Quatre Cantons – c/Enmig 82, de Castelló-  organitzada per la Càtedra de Transformació del Model Econòmic de la Universitat Jaume I.

Melé és, a més, membre del Consell assessor del Triodos Bank i una de les veus més autoritzades dins el que s’ha denominat ‘banca ètica’, amb una experiència de més de quatre dècades al sector. De fet, va ser vicepresident de la Fundación Triodos a Espanya.

L’autor de llibres com Dinero y Conciencia ¿A quién sirve mi dinero?, La Economia explicada a los jóvenes o Lo que nos queda por vivir,  va ser el artífex del model de la banca ètica cap a Amèrica llatina, divulgant i esdevenint conferenciant habitual a diversos països. Allà hi ha estat reconegut i ha rebut diferents distincions com el nomenament com a Doctor Honoris Causa per la Universidad Champagnat, a Argentina. D’altra banda, va ser seleccionat entre els 100 llatins més compromesos en la lluita contra el canvi climàtic.

La tasca divulgativa de Joan Melé es centra, des de 2015, en temes d’economia conscient, empreses sostenibles i l’educació en valors.

Pel que fa a la seua faceta com a escriptor, el convidat de la Càtedra acaba de presentar  “¿Y si…?”, el primer volum del que serà una nova trilogia: “Seres humanos o marionetas”.

La xerrada de Joan Antoni Melé començarà a partir de les 18:30 h de la vesprada i estarà moderada pel membre de la Càtedra, David Valiente. L’entrada a l’acte és lliure i gratuïta.