Seminari ‘Perspectives macroeconòmiques en 2023’ amb la Càtedra de la UA

Carregant Esdeveniments

Dijous 2 de març, la Càtedra de Transformació del Model Econòmic de la Universitat d’Alacant presentarà en un seminari virtual una ponència d’Isabel Giménez, directora general de la Fundació d’Estudis Borsaris i Financers i col·laboradora de la Càtedra, qui parlarà sobre el context de 2023, any any econòmic caracteritzat per una elevada inflació, l’augment dels tipus d’interès, la volatilitat i la rendibilitat negativa dels mercats financers. El 2023, els inversors han de revisar les seues posicions i interpretar el cicle econòmic. Conèixer i comprendre les principals claus a tenir en compte en aquest camí ajudarà a mobilitzar la inversió en la majoria dels sectors. La visió de la conferència es concentrarà en les conseqüències que tenen els fets econòmics recents per a la inversió i l’evolució dels mercats.

El seminari se celebrarà en forma virtual a través de Zoom. Es facilitarà un enllaç a tots aquells interessats que s’hi inscriguen. L’acte durarà una hora i quart, aproximadament.

Més informació i inscripció