Debat online sobre la inflació i les seues implicacions sobre l’economia valenciana amb la Càtedra de la UA

Carregant Esdeveniments

Dimecres 25 de gener, la Càtedra de Transformació del Model Econòmic de la Universitat d’Alacant organitza una taula debat online sobre l’impacte que la inflació té sobre l’efecte específic sobre la Comunitat Valenciana. Els professors Javier Ferri i Vicente Pallardó, de la Universitat de València, analitzaran la inflació de béns i serveis, la d’actius i la política monetària i el control de la inflació.

El seminari se celebrarà en forma virtual i es podrà seguir en viu a través de Zoom. Es facilitarà un enllaç a tots aquells interessats que s’inscriguen i és requisit registrar-se gratuïtament ací.